5.10.08

Lys gyllenbrun

Neste gang jeg skal farge håret - kan noen da minne meg på at L'Oréal sin lys gyllenbrune farge er mørk? VELDIG mørk! Når man skvetter hver gang man ser seg i speilet (jaja, det er flere grunner til at jeg kan skvette når jeg ser meg i speilet...), så er ikke resultatet helt som forventet. For meg er lys gyllenbrun - ja, nettopp lys gyllenbrun. Altså ikke mørke, mørke brun. Har prøvd å finne et fargekart på nettet som kunne illudere fargeforskjellene, men har gitt opp. Men altså - ikke farge håret lyst gyllenbrunt neste gang! ;o)

2 kommentarer:

  1. syns håret ble fint, jeg, gyllenbrunt eller ikke:)

    SvarSlett
  2. Hehe, takktakk, selv om jeg ikke er helt enig. :o) Jeg vil gjerne ha det litt lysere så ikke etterveksten blir så tydelig såå fort. Liker ikke helt fargen på den etterveksten... :o/ Skjønner ikke helt hvor den kommer fra??

    SvarSlett