31.10.08

Halloween

Uff, har egentlig litt dårlig samvittighet når det gjelder Halloween i år. Ikke at det så langt har blitt en veldig etablert høytid som vi feirer så voldsomt, men de siste årene har jeg iallefall skåret ut gresskar og sågar servert gresskarsuppe på dagen. Og Pia har blitt kledd opp i et greit kostyme. Så ikke i år. Tid og energi har ikke helt strukket til. Men noe har vi da fått til i denne Halloweenen også! Det er utrolig (enkelt) hva man kan utrette med et par avlagte gardiner for eksempel. Og med litt innkjøpt godis er man trygg når det ringer på døra...

Pia-spøkelse med kjetting og godisbøtte,
klar for å starte innsamling i nabolaget.
Et gresskar i plast fylt med kjærlighet-på-pinne ,
får representere årets gresskar.

5 kommentarer:

  1. Syns du har fått gjort mye, jeg! Hos oss ble det Grandis før vi føk ut! Smart bekledning - hadde aldri jeg tenkt på! (det sier kanskje mer om meg, det!)

    SvarSlett
  2. he he,kult spøkelse! her ble kostymene og godteriet kjøpt inn på vei hjem, og så ble det pølser i full fart før det var ut på tur. Men vi fant ikke igjen gresskarbøtta, så husets datter måtte nøye seg med ei bøtte det sto trøndersodd på:-)Ble mye godt i den og!

    SvarSlett
  3. Hehe, trøndersodd er da også godt!

    SvarSlett
  4. Er det en sofapute jeg aner bak gresskaret? ^^
    Kom det mange på døra i år, eller?

    SvarSlett
  5. Sofapute! Det var ikke så mange på døra, men noen. Det var nok mer innbydende å komme hit i fjor da jeg hadde gresskar ute... :o)

    SvarSlett