28.9.08

Panduro


Ja, jeg innrømmer det! Jeg har gjort det igjen!
Flere ganger i året dumper det ned en Panduro-katalog i postkassa. Jeg blar i dem og synes det er mye fint. Men kjøpe? Nja, nei, det er for dyrt, kommer sikkert aldri til å lage noe osv osv... Men plutselig så kommer det en TILBUDSkatalog! Med opp til 70% rabatt! Og jeg må innrømme at det fungerer som en magnet... Jeg har vært standhaftig i flere dager og bare bladd i brosjyren. Kikket på bilder, tenkt "jaha, det var jo ganske billig"... Men i dag klarte jeg altså ikke å dy meg lenger. Og er litt forundret over at ting til 5,- og 10,- kroner stykket tilsammen kan bli så kostbart??? Men men, om en drøy ukes tid dumper det, eller rettere sagt, dundrer det ned en pakke i postkassa til Heidi. Og jula har da begynt på mer enn én måte... ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar