7.9.08

En vegg er en vegg er en vegg

Nå regner jeg med at mine kjære, trofaste blogglesere venter spent på en kjøkkenoppdatering og endelig, her kommer den! Nå har vi jo holdt på i fem uker og på fem uker skjer det selvfølgelig MASSE! Så, tada! Her kommer før- og etterbilder av en vegg:

FØR:
ETTER:
Hæh? Ikke kom her og si at det ikke skjer ting hos oss!!

(Jeg forstår at alt grunnleggende oppussingsarbeid ikke alltid synes så godt, og jeg tror jo ikke at mannen kun har stått og tenkt når han har tilbrakt en hel helg på kjøkkenet. Jeg forstår det!)

Nå har også min egen, private kjøkkendesigner antydet at hun har et førsteutkast til nytt kjøkken klart! Gleder meg til å se det! ;o)

1 kommentar:

  1. *ler høyt*
    Skikkelig fremgang det der ja, og jeg er helt sikker på at det har vært hardt arbeid som også er svært tidkrevende. Nemlig.
    *fnis*

    SvarSlett