6.7.10

Om å ha fast følge

|
Det har tatt litt tid før jeg har skjønt den greia med å følge en blogg. Man klikker på "følg"-knappen og hva så liksom? Men nå har også jeg omsider tatt hintet. Det er jo ikke alltid man har tid, mulighet, ork - eller ord til å kommentere et innlegg. Og da er det en fin gest å vise at man allikevel følger med på og leser bloggen. Treig jeg...?

Foreløpig har jeg fast følge med åtte og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å være trofast mot disse. Her satses det friskt på polygami. Og i den forbindelse, hvis noen vet om noen fantastiske blogger, tar jeg gjerne imot tips.

3 kommentarer:

  1. Synes det var veldig koselig å få uglebesøk. Velkommen skal du være.

    SvarSlett
  2. Da føler jeg meg beæret, som en av åtte. ☺ Det er jo forskjellige måter å følge en blogg. Jeg følger med på flere enn jeg er følger hos...Og nå skal jeg legge meg til som offisiell følger av din også.

    SvarSlett
  3. Kan jeg spørre deg hvor du finner disse bildene du har innimellom på sida di? Sånn som dene med dataen og den andre du har med den bilen?

    SvarSlett