27.7.08

Hyrten og styrten

Jeg lærer aldri!

Tidligere denne uka skulle Ida i bursdagsselskap til en skolevenninne. Og skal man i bursdag, må man ha med kort. Ida spør meg ikke om jeg vil lage kort, men som kortlager(?) tilbyr jeg selvfølgelig å lage kort for henne. Og, jeg vet om bursdagen i GOD tid, jeg har til og med en hel helg å lage kortet på... Med det sedvanlige resultat at jeg på dagen bursdagen skal feires, kommer heseblesende hjem fra jobb og rører i middagsgrytene med den ene hånden, mens jeg prøver å lage et kort med den andre. Og resultatet blir selvfølgelig deretter...

Jeg har også lyst til å lage fiiine kort! Det er så mange dyktige kortlagere der ute og resultatene de legger ut i bloggene sine er så flotte!

For øyeblikket har jeg tre kortprosjekter som må i gang. Det første er til en baby. Jeg visste både kjønn og navn før han kom til verden, men unnskyldningen her er jo at han egentlig ikke skulle ha kommet før i begynnelsen av august! Dessuten må jeg lage kort til en venninnes datter. Hun har allerede hatt bursdag, men vi var jo på ferie akkurat den dagen bursdagen hennes var. Og så skal jeg i bryllup! Riktignok ikke før neste sommer... Så i det tilfellet har jeg jo egentlig goood tid...? ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar