8.7.12

Ferietid

Det er stille i Blogglandia. Fryktelig stille. Kan nesten ikke huske at jeg har opplevd så stor stillhet noen gang siden jeg oppdaget bloggverdenen. Og ikke kan jeg påstå at jeg bidrar noe særlig selv heller til å holde liv i leiren. Men det er klart, det er tross alt ferietid. Og bloggerne er opptatt med å feriere. Samt fly rundt med mobilkameraet sitt og instagrammere. Savner du en blogger, kan du nesten garantert finne henne (mest henne, ikke så mye han) igjen på Instagram.

Selv har jeg akkurat begynt på ferien. Har kommet til dag to og ennå ikke begynt å få panikk for at den snart er over. Panikken kommer trolig først dag tre eller fire... Istedet fryder meg over at jeg kan sove akkurat så lenge eller kort jeg ønsker i morgen. Uten vekkerklokke. 

Vi er foreløpig hjemme, men vi skal også reise. Snart. Vaskemaskinen går på høygir for å få unna mest mulig av tøy vi mest sannsynlig ikke kommer til å ha med oss. Samtidig bruker vi tid på å rydde. Langsom rydding. Som å sortere tidsskrifter i hauger og finne ut at de ikke skal kastes denne gangen heller. Og planlegging. Som å stå på terrassen og se utover frimerkehagen vår og planlegge hva som må gjøres. Helst i år. Erfaringsmessig ikke før til neste år. Eller året deretter. Men altså helst i år. Også har vi grilla. Pølser. For regnet uteble. Og vi så film midt på dagen. Selv om det ikke regna, bare fordi vi hadde lyst. 

Ferietid er herlig!

Tidsskriftsortering i hauger. De ligger fortsatt utover gulvet. Har god tid...

2 kommentarer:

  1. Ha ha, instagramminga har tatt litt over, ja... Har litt lite blogglyst. Men skal sannelig trå til med et lite et nå... Fortsatt god sommer:)

    SvarSlett
  2. Ja, det er stille i blogglandia, er stille der eg også. Kanskje det tek seg oppatt til hausten. ...Men IG er flott og enkelt no i ferien. God ferie til deg!

    SvarSlett