19.6.12

Og påska varer helt til sankthans? - Ukens ugle #35

Hvor mange andre er det som har menn som kan finne på å dra ut og kjøpe påskeegg til dem i juni? Enten er han breddfull av godhet - eller så er han veldig treg i oppfattelsen. Vi satser på en kombinasjon der, med et snev av overvekt på godhet.

Selvfølgelig ble jeg veldig glad for uglepåskeegget mitt! Men jeg klarte allikevel ikke å la være å bemerke at det var TOMT da jeg fikk det. Skulle det vært diamanter der da, sa Mannen. Det hadde holdt med sjokolade, sa jeg.

I god tid før påske neste år skal jeg legge egget på et strategisk sted. Med en tydelig lapp på: FYLL MEG OPP! Så får vi se om hintet blir tatt da.

Uglepåskeegg fra Blafre, ubetydelig bulket og til sterkt nedsatt pris.

4 kommentarer:

  1. Herlig ugle, men du kan ikke mene at du skal ha et fylt egg i juni!? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm, kan jeg ikke? Ikke litt en gang? Litt forsinka, liksom? Sjokolade...?

      Slett
  2. Fine egget! Påska kan ikke komme fort nok nå, tenker jeg.

    SvarSlett
  3. Tipper Mannen leser innlegget og fyller opp egget ditt med deilig sjokolade til ferien.

    Han vil nok ikke risikere en sur ugle ;)

    SvarSlett