18.6.12

Nostalgitripp

Jeg har fått ny sykkel! Eller rettere sagt "ny" sykkel. For det er vel ikke helt korrekt å kalle en ca. 35 år gammel sykkel for ny?

Det er ikke så alt for lenge siden jeg fikk en ny ny sykkel av Mannen. Et rødt fartsvidunder med 21 gir. På andre turen jeg sykla med den, fløy jeg over styret og i bakken. Og ødela litt sykkel og mye kamera. Siden da har fartsvidunderet stått litt på vent. Og falmet forunderlig fort. Med en bakskjerm som spretter av bare du ser på den. Så kom jeg til å nevne sykkelen jeg hadde for mange år siden. En kombisykkel. Maxi. Oransje. En ordentlig godsykkel. Og siden da har Mannen jaktet på nettopp en sånn sykkel. 

I dag dro Mannen ut på "hemmelig" oppdrag. Halvannen times kjøring hjemmefra. Og så kom han tilbake med en helt ekte kombisykkel til meg! I original og god stand. Det mangler bare noen små detaljer. Det får ikke blitt bedre enn dette!

Heidis nye turkamerat. Ikke oransje, men helt riktig allikevel!

1 kommentar:

  1. Mannen din har skjønt det, rett og slett!!!

    Liker det jeg leser ;)

    SvarSlett