28.9.11

Mobil kommunikasjon

Tidlig kommunikasjon i heimen onsdag for to uker siden. Sendt fra rommet vegg i vegg, en halv time før undertegnedes vekkerklokke er innstilt på vekking. Og førti minutter før undertegnede har planer om å stå opp... 



Hvem orker egentlig å stå opp ti på seks om morgenen hvis man ikke må? Vel, mor våknet tilfeldigvis. Og ramlet temmelig gretten ut på badet slik at avkommet på 13 (med perfekt hud og nydelige farger), fikk nok tid til å påføre seg dagens livsviktige makeup. 

6 kommentarer:

  1. hoho.
    det hadde ALDRI jeg gjort!!

    slik kommuniserer vi også om morningen forresten, eller vi ringer..

    gjesp.
    sov godt!

    SvarSlett
  2. Ha, ha! Er det sånn det kommer til å bli?

    SvarSlett
  3. Ha ha ha, jeg kjenner vi skal holde tilbake på mobilkjøp enda noen år. ☺

    SvarSlett
  4. Hahaha!
    Kanskje eg skulle begynnt å sende melding til 15-åringen her,om at han snart må få ræva i gir. Han er berre så treig om morgonen...

    SvarSlett
  5. Hahaha, morgenstund har gull i munn. Herlig "tone" dere har til hverandre før hanen galer ;)

    SvarSlett
  6. Hehe! Herlig!

    Så koselig med kommentar inne hos meg, Jeg trur vi er enige, gitt!

    SvarSlett