18.5.11

Dagen for fysing

17. mai er den dagen man offisielt kan spise så mye is og pølse man bare orker. Dagens opptelling viser at jeg kun spiste én is og slett ingen pølse. Hvis man da ikke regner med morr og trønderfår. Dagen i dag er også dagen da man angrer på at man slang restene av oreo - unnskyld - dotskaka og den noe merkelige paien med lemon curd og bringebærmarengs i søpla, selv om grunnen var at de hadde stått alt for lenge framme og hadde forandret konsistens til noe nærmest flytende. For i dag hadde det vært INNMARI godt med litt kake. Og det er da man begynner med skapsnoking. Restene av den SUNNE 70% sjokoladen er dermed vel fortært. Før jeg kastet meg over ekspåskeegg/nå lørdagsgodis-boksen. Minikvikklunsjene er borte og jeg er nå dypt nede i läkerolesken. I morgen blir det vann og salatblad...

Men jeg har hatt det siden påske, da!

2 kommentarer:

  1. Kjenner inderlig godt til akkurat det der....hadde glatt betalt GODT til den/de/det som kunne fjerne sukkersuget mitt.... Det er ganske konstant. *blæ*

    SvarSlett
  2. Når man sitter der i bilen hjem fra selskap og gulper og etter en halvtime "hvorfor tok vi ikke med restene vi ble tilbudt?"... ja, man er søtsugen, men kanskje greit å ikke være helt søplekasse også.

    SvarSlett