25.4.11

Påsken på hell

Jepp, så var det over for denne gang. Selv om jeg gladelig kunne betalt for å bare ha litt lenger ferie nå, kjenner jeg. For det har vært en deilig påske. Om enn litt mer stille enn vanlig med for det meste bare meg og 13-åringen hjemme. Forøvrig har jeg overgått meg selv og ryddet vekk all påskepynten i en sveip i kveld. Til og med nye duker har jeg funnet fram. Ikke lagt på plass, da selvsagt. Det er litt for mye forlangt.

Jeg hadde selvsagt ingen sjanse til å fortære påskeeggene mine. Og istedet for å smågumse godis utover uka, har jeg stappet alt i en boks kalt "lørdagssnop"og puttet den i kjøleskapet. For det er nemlig noe av det lureste jeg har gjort i løpet av nyåret, å kutte ut godis på hverdagene og kun spise sjokolade og snacks på lørdager. Det er ikke alltid lett, det er ikke 100% gjennomførbart, men det funker allikevel ganske bra! Klapp på skulderen til meg selv!

Lagerbeholdningen.

Gulrot er godt det! (Men det hjelper ikke hvis man virkelig, virkelig, VIRKELIG har lyst på sjokolade...)

2 kommentarer:

  1. He he, gulrot er ålreit, men det slår ikke en god, gammeldags Stratos;)

    SvarSlett
  2. Gulrot fjerner dessverre ikke søthunger...

    ... derfor har jeg ennå ikke lykkes med å bli en lørdagssjokoholiker (kremt)

    SvarSlett