20.3.09

Skidag

Nå skal jeg først begynne med å si at jeg stortrives på jobb. Hver eneste dag! Men allikevel, enkelte dager er enda finere enn andre! I dag hadde vi nemlig en flott skidag der nesten alle kollegaene mine deltok.

Været begynte lett overskyet, men etterhvert dukket solen ordentlig fram. Den varmet litt til og med. Noen gikk til fots, noen gikk på ski, alle stekte pinnebrød og pølser på bål, i tillegg til marshmallows og bamsemums. Vi rakk også å ha et lite rebusløp før dagen ble avsluttet med pizza og sosialt samvær på jobben. En stor takk for en fin dag rettes herved til arrangementskommiteen!


7 kommentarer:

  1. Så sjokkerende koslig ut. Jeg husker skidager som slitsomme. Litt skeptisk til bamsemumstortur men. Litt lubben den hunden. Hehe. Savner vel egentlig skidager. :P

    SvarSlett
  2. Veldig fin collage av bilder! Jeg vil også lære sånn! Photoshop først, eller?

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Benjamin: Det VAR veldig koselig og slettes ikke slitsomt! Torturerte bamsemums kan anbefales, iallefall i små mengder... Og angående hunden, husk at fotografier alltid plusser på minst 5 kg! ;o)

    HH: Jeg har sagt det før og sier det igjen: Picasa! Gratis, raskt og enkelt. Suverent til å redigere bilder for blogg feks.

    SvarSlett
  5. Skidager ER koselige... Hvertfall en dag eller to i året... Men IKKE mer ;-)

    SvarSlett
  6. Daaaahhhhh!!!! Jeg skjønte ingenting av Picasa... Endte opp med et bilde/collage av ALLE bildene i en haug!!! Oppskrytt!

    SvarSlett
  7. Therese da! Hvis du feks holder Cltr nede og klikker på de bildene du vil bruke og så velger kollasj... Lett som en plett!! :o))

    SvarSlett