25.3.09

Kake

Jeg har sagt det før og jeg gjentar det gjerne; det er moro å ha en datter som går mat- og restaurantfaglinjen på videregående! Med ujevne mellomrom dukker det opp delikatesser her i huset. Forrige uke fikk vi deilig pai til middag og i dag kom hun hjem med en flott marsipankake. Mor hadde lyst til å kaste seg over kaka med én gang, men nei! Ida mente jeg i stedet burde ta den med på jobben i morgen og dele den med flere. Så da får jeg vel gjøre det!

Påskeinspirert marsipankake. Men det er ender og ikke
kyllinger som svømmer i vannet!

4 kommentarer:

  1. He he, gleder meg.Tror dattera di treffer spikern på hodet der gitt, en mer kakeglad forsamling skal man lete lenge etter;)

    SvarSlett
  2. Du er nok én dag for sent ute C-mor, for vi spiste kake i dag! Mens du slet og jobbet og hadde kurs. Det var ett kakestykke igjen da jeg dro fra jobben... :o)

    SvarSlett
  3. Ååh, litt vel travel uke og hodet er ikke helt med... Uansett, gleder meg til "normal" dag i morgen, med eller uten kake!

    SvarSlett
  4. Fader og! Sparte dere ikke noe til OSS? Så veeeldig god ut, da!! :)

    SvarSlett