15.3.09

Helgeoppsummering

Neida, helga er definitivt ikke over ennå og det er ennå en lang og deilig søndag igjen før man er tilbake i hverdagen. Men denne helgas herrebesøk er nå over og Mannen sitter i skrivende stund atter på flyet på vei tilbake til nord. Så hva rakk vi å fullføre denne helga? Tar for meg lista jeg skrev i forrige innlegg:
  • hente skyvedør done
  • handle på Ikea utsatt til neste helg
  • handle mer flislim done
  • fikse mur delvis done
  • ta imot hvitevarer done
  • montere mer skap ikke mulig grunnet midlertidig plassering av hviteevarer
  • sette på hyller og dører not done (se punkt 2)
  • fikse en vegg ble ikke tid
  • feste en dør done
Nesten ferdig rettet opp mur. Det var fire cm høydeforskjell
fra den ene siden til den andre. Heidi er ikke like fornøyd med at
Mannen har brukt grå masse, mens Simen brukte hvit.
Men det skal jo etterbehandles og vi diskuterer slemming
og kalking uten at Heidi helt vet hva dette innebærer.

Hvitevarer. Om ikke akkurat på plass, så iallefall i hus!

Endelig riktig skyvedør på plass! Vi er ganske fornøyde, tror vi.

I tillegg rakk vi å komme oss på kino for å se på "Menn som hater kvinner". En absolutt severdig film. Hadde sansen for begge de to hovedrolleinnehaverne, det skurret ikke veldig i det bildet man hadde dannet seg på forhånd.

3 kommentarer:

  1. Jeg syns det går ganske fort med tanke på at dere bare bruker helgene? Fint blir det, i hvertfall!

    Har ikke lest Larsson-bøkene (liker ikke krim og liker ikke hype heller, i grunnen), men Michael Nyqvist = <3 :)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg er litt imponert over at du kan si det blir fint sånn som det ser ut nå! Men jeg håper jo det skal bli det! :o)

    Jeg har vel egentlig alltid digget krim og i den alderen der "alle" andre satt fordypet i "Sagaen om isfolket" (gud forby) foretrakk jeg Agatha Christie. Larsson var jo veldig snakkis og man ble jo nysgjerrig. Og tross hype, det er veldig bra bøker. Mannen her i huset leser ikke så veldig mye bøker, men hadde på rekordtid pløyd gjennom trilogien. Riktignok på lydbok, men dog... Jeg ble positivt overrasket over Michael Nyqvist. Kjenner ikke så mye til ham fra før av.

    SvarSlett
  3. Kjempefin dør, Heidi! Du skal være glad for at du ikke rakk Ikea på lørdag.. Been there.. :)

    SvarSlett