29.12.08

Tagging

For en tid tilbake ble jeg tagget av Mia i Myra. Utfordringen går ut på at man skal fortelle seks (u)interessante ting om seg selv for deretter å tagge fem andre bloggere. Jeg synes sånne lister er veldig morsomme å lese hos andre, så jeg skal prøve å lage en liste selv. Men jeg sliter litt mer med tagginga, det blir litt for kjedebrevaktig for meg, og hvert kjedebrev som kommer i min nærhet, dør! (Og jeg har ikke blitt rammet av noen ulykke på grunn av det ennå!) Men på tross av dette, hvis for eksempel Linn, Lise, Line, Greta eller Marianne (som vel egentlig allerde har blitt tagget av Mia i Myra) har lyst på en utfordring, feel free! :o)

1. Jeg synes ballonger er ekle. Spesielt i den fasen der de blåses opp eller skvises. En god ballong er en heliumsballong som flyr høyt, høyt oppe i lufta på 17. mai. Jeg pleier heller selskap med edderkopper enn med ballonger!
2. Jeg ser på meg selv som en opimistisk pessimist. Jeg tror alt som kan gå galt kommer til å gå galt. Og ofte gjør det jo nettopp det! Men, når det nå først har gått galt, så går det ofte an å snu det til noe positivt på en eller annen måte allikevel!
3. Alt som ikke er rutine, utsettes så lenge som mulig! En forferdelig uvane som jeg gledet meg til å vokse fra! Men nissen følger som kjent oftest med på lasset... Og i tillegg til å utsette ting, feilberegner jeg tiden. Det er ikke få nattestimer jeg har brukt på å fullføre prosjekter! Men sant skal sies, jeg blir som regel alltid ferdig med det jeg skal!
4. Det er tre ting jeg virkelig skulle ønske jeg kunne: skrive pent (altså ha en pen håndskrift), tegne og spille piano. Jeg kunne egentlig også føye spille gitar til lista, men siden vi har gitar i huset og jeg selv har en grei note- og musikkforståelse, innbiller jeg meg at det er noe jeg egentlig kan klare å lære meg på egenhånd. Nyttårsforsett, kanskje?
5. Jeg sover alltid på magen (bortsett fra når jeg sovner på sofaen...). Selv de gangene jeg har vært høygravid, har mageleie vært den beste sovestillingen.
6. Jeg er oppkalt etter en hest! Søsteren min var 11 år og opptatt av hester da jeg ble født. Hun fikk bestemme navnet mitt og ergo valgte hun et flott hestenavn. Jeg får være glad denne hesten ikke het Dølagampen eller lignende. Jeg har forøvrig så vidt jeg veit aldri møtt min navnesøster...

2 kommentarer:

  1. veldig gøy å lese sånne lister altså! Glad for at du tok utfordringen, for nå kjenner jeg deg jo enda litt bedre :)

    SvarSlett
  2. Hehe, mine dypeste hemmeligheter er avslørt! ;o)

    SvarSlett