3.12.08

Søvn er oppskrytt

3. desember og endelig er også jeg ferdig med å lage årets julekalendere! Jeg har brukt sene kveldstimer (les; netter) flere dager på rad for å komme i mål. Jeg skjønner ikke at det kan ta SÅ lang tid? Men iallefall, jeg har pakket inn og hengt opp sånn rundt regna 136 forskjellige gaver! Julekalenderstativet mitt er forøvrig et dørkarmskjelett som står lett henslengt i stua i påvente av å kunne monteres tilbake til kjøkkenet. Og nå kunne det iallfall benyttes til noe nyttig i mellomtiden! Men, kjære, søte familie, her inkludert mann, barn, hund og mor; dette blir nok trolig muligens den siste gavekalenderen dere får! I skrivende stund er jeg iallefall helt utmattet etter å funnet på, kjøpt, pakket inn og hengt opp alle disse gavene. Neste år sverger jeg til ferdigkjøpte sjokoladekalendere og kun det! ;o)

Og hva så med oss stakkarer som ikke har fått noen kalendere i det hele tatt? Ikke en skarve, liten sjokoladekalender engang? Vi får bare kaste oss over tilbudet av nettkalendere! Jeg kan love dere at hvis dere skal prøve å komme gjennom alle dem som finnes, har dere nok å gjøre fram mot jul! Bare sjekk ut denne oversikten her: Julekalendere 2008

3 kommentarer:

  1. Vet ikke helt om jeg skal synes synd på deg eller om jeg skal bli irritert eller...
    For å si det kort, det er vel ingen som tvinger deg så du gjør det vel helst helt frivillig og egentlig synes du det er kos!?! Tror det er nærmest sannheten jeg. Er i alle fall sikker på at familien setter pris på det. Hos meg får de bare flax-kalender som du kan lese om på min blogg.
    Ha en trivelig førjulstid, ps savnet ikke julegateåpninga, egentlig, he he.

    SvarSlett
  2. syns at du også fortjener en kalender jeg... 136 gaver - herregud, da hadde jeg blitt sprø. Men foreslå et gavekort på SPA i stedet. Det kan veie opp for 24 manglende gaver til mor!!!!

    SvarSlett
  3. Greta: Du kan jo synes bittlitt synd på meg, da! For at jeg går glipp av sårt tiltrengt skjønnhetssøvn. ;o) Men det er klart jeg koser meg med det! Samtidig som jeg ikke husker/skjønner at det må ta sååå lang tid å fullføre prosjektet. Flax-kalendere er fullgode kalendere!

    HH: Har prøvd å antyde for mannen at det hadde vært koselig med en eller annen påskjønnelse (les: "hvor er kalenderen min, da??"), men det virker ikke helt som om han har tatt "hintet"? Kanskje jeg skal ønske meg en aldri så liten Asus til jul istedet? ;o)

    SvarSlett