28.12.08

Julemusikk

Et blogginnlegg jeg hadde tenkt å lage før jul, men som på grunn av tidligere nevnte datakræsj utgikk. Men altså, julemusikk... Fra begynnelsen av desember (eller la oss si slutten av oktober), begynner jeg gjerne å lytte til julerelatert musikk. Last.fm har nesten kontinuerlig gått på taggen christmas. Men selv om det er mye fin julemusikk som skaper god stemning, er det alltids noen låter som betyr mer enn andre. Jeg vet egentlig ikke hvorfor disse låtene treffer meg spesielt, men for meg er disse Jul med stor J.

Chris Rea - Driving home for Christmas



John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)



En annen klar favoritt som jeg gjerne både ser og hører igjen og igjen, er møtet mellom Bing Crosby og David Bowie i Little Drummer Boy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar