7.11.12

Ukens sau

Neida, jeg har slett ikke byttet beite, ukens ugle kommer forsatt til å komme i all sin uregelmessighet. Jeg fikk bare så lyst til å vise fram det fine sauebildet vi kjøpte på Gotland i sommer. Og som jeg endelig har fått opp på veggen fordi vi omsider har fått byttet ut 90-tallslampettene med litt mer up to date-lampetter i frosta glass og Pikene på broen-kopien med bildelist. Jeg blir rett og slett glad hver gang jeg ser på bildet!

Se på fine sauer og se bort fra fiskebensmønstret strietapet i lys terrakotta/aprikos. Den er bare midlertidig og vil mest sannsynlig være byttet ut i løpet av en ti års tid...

8 kommentarer:

  1. Åh, Mengele Zoo er helt spesiell, og fin!!!

    SvarSlett
  2. Sitter her å humrer...du får nå sagt det!!

    Super morsomt og søtt sauebildet - men det jeg ler av er din bemerking av strietapeten malt i aprikos....hehehe..

    Var på utrolig morsomt foredrag om farger, en dame fra Jotun, Lisbet....ja, nå husker jeg ikke etternavnet, men hun kunne fortelle at kritthvit var ihvertfall HELT UT - og farger er på vei inn, så hold ut litt, Heidi, så er du "in" igjen..hvis ikke, er det en eller annen gråfarge, og da også med Sort (?!??!) fondsvegg, som var greia....jepp, det vil du ihvertfall ikke finne hos meg, hverken her eller i italia - hahahah !!
    MEN, kommer det tilsvarende damenes aften på Maxbo nær deg, anbefaler deg å gå, veldig underholdende foredrag med masse latter.

    God kveld :) og god helg !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Svart vegg er uaktuelt! Hvis det da ikke dreier seg om tavlemaling... hmm...

      Vi har iallefall Maxbo i nærheten. :o)

      Slett
  3. Hvis sauene gjør deg glad, ja, da er det de du skal ha.

    PS! Ønsker meg sånne tynne ben jeg også

    SvarSlett
    Svar
    1. Tynnere bein hadde vært helt greit, men SÅ tynne, da... ;o)

      Slett