21.11.11

På tide å sette i gang?

Da jeg i forrige, forrige innlegg skrev at jeg ikke hadde kjøpt noen julegaver ennå, var ikke det helt sant. Nei, det var vel nærmest rett ut sagt LØGN. For sannheten er jo selvfølgelig at jeg er svært tidlig ute. Ja, vi snakker ÅR her. Faktisk drøyt to år.

Jeg, som sikkert mange andre, har ei mor som har alt og som kun ønsker seg "snille barn" til jul. Men en eller annen gang, i en bisetning, nevnte hun at hun kunne tenke seg en brodert juleduk. Og da, som den snille datteren jeg selvfølgelig er, fikk jeg den strålende ideen at JEG skulle brodere den juleduken. Som sagt, det er over to år siden. På de to årene har jeg kommet så langt:

Har jo brodert litt av borden, da...

Det er under fem uker igjen til jul. Noen som har lyst til å vedde om jeg blir ferdig?

3 kommentarer:

  1. vedder heller på at du aldri blir ferdig!! moahahhahhha!

    (bare tøyser med deg, såklart!)
    Jeg drev også med brodering før i tia, gøy så lenge det varte.

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. HAHAHA! :D Utrolig bra! Kjenner meg veeeeldig igjen, om ikke i samme situasjon, så i tankegangen... og resultatet, haha!

    SvarSlett