5.6.11

Så var det bare to...

Siden datter i Bodø fortsatt er i Bodø og datter med kjæreste stort sett er hos kjæreste (selv om hun påstår at hun forsatt bor hjemme) og Mann Brand fortsatt er i utland (hah!), er det bare 13-åringen jeg kan tukte til å være med på skogtur. Og så bikkja da. Men hun er jo på tur flere ganger om dagen uansett. 13-åringen hadde muligens vært ennå lettere å få med på tur hvis jeg kunne ha satt shopping foran, men skog fungerer det også. Enn så lenge. 

Det var ingen lang og krevende tur i dag, bare akkurat passe til å trekke inn litt skogsduft og få litt god samvittighet. 

100 meter tilbakelagt og pesebikkja peser.

Ukjente stier.

Skjer 'a?

After tur. Selvportrett by 13-åringen. Undertegnede helt til høyre i bildet.

4 kommentarer:

  1. Deilig skog du har. Selv holdt vi oss i haven hele helgen - når jeg ikke måtte bunkre mer jord på et herværende hagesenter - men en skogstur på denne tiden av året er bare helt nydelig. Selv jeg også hadde pest etter 100 meter.

    SvarSlett
  2. Nydelig det andre skogsbildet der...☺

    SvarSlett
  3. Du får ta henne med på visning til helga;)

    SvarSlett
  4. Pia: Jeg skulle gjerne vært på visning, jeg! Men dere selger jo torpet deres ett år for tidlig! Jeg håper dere finner noen gode og verdige arvtagere! Virkelig!

    SvarSlett