30.1.11

Vi kjører på...


Det går en utfordringsfarsott gjennom blogglandia for tida. Og snart har alle hatt alle utfordringene. Denne utmerkelsen er gitt meg av søteste navnsøster Heidi: 


Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?


Hmm, det lå hele fem bøker i nærheten og jeg vurderte å strekke meg litt lenger enn til den nærmeste. Men det ville jo være juks og sånt noe vil vi ikke ha. Så derfor, på side 18, linje fire i Spis, elsk, lev (skal jeg nå aldri klare å bli ferdig med den boka?) står det: "...at det ikke var det - slik som den dagen uken før, da jeg..."

Hva var det siste du så på TV?



Tja, hva kan det ha vært da? Trolig litt av Lyngbø og Hærlands Big Bang - eller litt av Skavland. Eller mest sannsynlig nyheter.
 
Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?



Altså, nå lager mac-en så og si ikke lyd i det hele tatt. Men treskverket av en stasjonær pc borti hjørnet lager MYE lyd. Og så hører jeg vaskemaskinen dure og gå.


Når var du sist ute og hva gjorde du da?



Jeg har, med skam å melde, ikke vært ute i det fine været i dag. Men i går rusla jeg en tur til senteret, for deretter å stikke innom Rema for en liten lørdagshandel. (Jeg KJØPTE ingenting på senteret, selv om jeg hadde veldig LYST til å kjøpe noe...)
 

Hva har du på deg nå?



Svart genser og svart bukse av den komfortable sorten. Ingen sokker før jeg skal ut med bikkja...


Hva var den siste filmen du så?



Enten Toy Story 3 eller The Karate Kid


Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?



Ikke i det hele tatt!




Denne utfordringen/utmerkelsen sender jeg videre til:


Gateglimt (hvis du synes det passer inn i fotobloggen din)
Marianne (du kan jo blogge litt fra sykeleiet ditt)
Siriann (på tide med en utfordring til deg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar