24.11.10

Men SÅ kom Bob!

Eller - jeg HÅPER iallefall at det er Bobs gravemaskin som sto i hagen vår da jeg kom hjem fra jobb i går. Og at det ikke bare er en eller annen tilfeldig gravemaskinfører som fant det passende å parkere akkurat i vår hage.

Bobs fravær - eller rett og slett manglende ankomst - tidligere i høst, førte til en relativt heftig dialog mellom Mannen og tilbyder. Vi ønsket etterhvert å heve avtalen, men tilbyder ville gjerne ordne opp i saken. Resultatet ble at Bob1 trolig fikk fyken, mens tilbyder istedet sendte Bob2. Så får vi se da, om det ikke i løpet av uka både blir gravd hull og støpt gulv. Jeg krysser iallefall fingre og tær.

Bob2s gravemaskin - håper jeg.


3 kommentarer:

  1. Støyping på denne tiden av året? Grøss. Men det er kanskje ikke så kaldt hos dere som det er her, for her var det 17 kalde grader da jeg sto opp. Og det har ikke endret seg så veldig mye de siste timene.

    SvarSlett
  2. Visse yrkesgrupper er berre sånn!
    Lykke til med prosjektet.

    SvarSlett
  3. Lykke til ;-D

    Følger spent med i forts...

    SvarSlett