11.5.09

Valgets kval

Noen ganger består livet av tøffe valg! Skal man bryte nyttårsløftet sitt eller ikke? Og et av mine ytterst seriøse nyttårsløfter i år var altså å lese kun én bok om gangen. Og det innebærer vel at man skal fullføre én bok før man begynner på en ny. I går begynte jeg på Drageløperen av Khaled Hosseini og så langt virker den fantastisk. Men i dag fikk jeg altså en flunkende ny bok i hendene. Formørkelsen av Stephenie Meyer. Tredje bok i Twilight-serien. Og er man 14 og vampyrelsker, så... Hmmm, jeg kan jo kanskje la Ida lese den først...

Denne:

- eller lese ferdig denne først:

PS: Jeg har vel egentlig aldri noen sinne klart å holde et nyttårsforsett...

2 kommentarer:

  1. Etter min mening slår Eclipse Kite Runner ned i støvlene! Go for it :D

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg er i vurderingsfasen ennå! ;o)

    SvarSlett