7.5.09

Og det ble lys!

Et lite skritt for menneskeheten, et stort skritt for oss og kjøkkenet vårt! (OK, nok floskler nå...) Men altså, i dag har elektrikeren vært her og vi har fått strøm! Og lys! Og er dermed kommet et langt skritt nærmere et ferdigstilt kjøkken!

Egentlig er jeg notorisk allergisk mot å ha håndverkere i huset (noe som kanskje kan være en delforklaring til alle dem som lurer på hvorfor jeg ikke har leid inn folk for å gjøre ferdig kjøkkenet i Mannens fravær) og pleier alltid og overlate disse i Mannens varetekt mens jeg skygger huset så lenge arbeid pågår. Men i dag måtte jeg jo bli hjemme og jeg må jo si det hjelper masse når håndverkeren er ung og spre... Ehh, dyktig i jobben sin! Og alt ser ut til å virke som det skal så langt, selv om jeg ikke klarer å huske hva elektrikermannen sa om de to kontaktene under vasken. Er det den øverste eller den nederste som er til oppvaskmaskinen?

Taklampen. Passet veldig godt inn.

Vitrineskap med lys. Her skal alle mine vakre et eller annet plasseres.
Må bare kjøpe dem først...

4 kommentarer:

  1. Så fint det var med lys inni skapet! Det tenkte ikke vi på... Men da syns det kanskje at jeg ikke er verdens ivrigste på å tørke støv eller vaske rutene... Hm. Fint var det, i hvertfall!

    SvarSlett
  2. Heldigvis kan lyset både dimmes og skrus helt av! Er ingen racer med støvkluten jeg heller... ;o)

    SvarSlett
  3. Hurra for Twilight! Den tredje boka er den beste syns jeg. Det ble litt meget med Jacob i nr to... men samtidig syns jeg kanskje den sekvensen i bok to hvor månedene bare går og går og ingenting skjer er helt fenomenal. Noe av det fineste jeg har lest på lenge. Tror jeg skal fortsette på "The host" nå, selv om jeg ikke er så glad i sci.fi i bokform.

    SvarSlett
  4. Jah! Oktober. November. Desember. Januar. Helt genialt! Veldig raske kapitler å lese! ;-)

    SvarSlett