25.6.08

Produksjon

Kan ikke akkurat påstå at jeg strutter over av produktivitet for tiden. Men noen kort har jeg da iallefall fått laget. To av dem har jeg "glemt" å ta bilde av, men de to andre kan jeg vise fram.

Det første her er vel heller et lite album enn et kort og er lik bøkene jeg har laget i anledning flere 40-årsbursdager. Men denne gangen har jeg laget den dobbel, slik at den er på totalt 32 sider som kan dekoreres. Boka er laget til Pias lærer i anledning av at hun ikke skulle fortsette som lærer for klassen neste år. Boka er fylt med bilder fra de tre årene hun har hatt elevene.

Det neste kortet er et superhurtig bursdagskort til en klassekamerat av Pia. Hadde superdårlig tid og bare klæsjet sammen noe.

Men egentlig tok det seg litt fint ut på det oransje gavepapiret på pakka! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar