1.6.08

Benk, blomster og - skjerf, faktisk!

For et nydelig sommervær vi har om dagen! For en skyggetilbeder som meg, kan det nesten bli i meste laget, men jeg klager ikke! Absolutt ikke! For det er ting som kan gjøres ute for en som ikke slikker sol også. Pusse benk for eksempel! I fjor ble den stakkars benken veldig oversett, nå har den fått en omgang med sandpapir, i morgen står oljing for tur. Nei, ikke hvitmailing, som jeg ser i enhver interiørblogg for tiden. Den skal oljes!!

Og så har det endelig kommet litt uteblomster til det Heidiske hjem også. Pelargonia, Surfina og Betlehemsklokker. Tror jeg... :o)

Men jeg har vært litt kreativ også! Kanskje ikke den helt rette årstiden å strikke skjerf på, men... En ny titt ned i posen ved siden av sofaen (se forrige innlegg) og jeg oppdaget et halvstrikket skjerf som Linn hadde begynt på. Med det mønsteret hun strikket, ville det aldri ha blitt langt nok og mer garn var ikke å oppdrive. Så jeg rekte (rakk?) opp hele skjerfet og strikket på nytt med hullmønster, og DA holdt garnet vi hadde til et helt skjerf! Så når du leser dette Linn; her er skjerfet ditt! Vær så god! :o)


1 kommentar:

  1. Den benken der blir veldig flott når den oljes, jeg er helt enig med deg, man kan ikke for enhver pris male alt flott treverk hvitt fordi det er in nå! Så flotte blomsterkrukker du har da:) Jeg håper mine bli vannet nå når jeg er i Nordsjøen, og at de ser like friske og fine ut ved min ankomst:)
    Ha en riktig flott uke!!

    SvarSlett