16.3.14

Sweet sixteen

Allerede i første innlegget jeg skriver etter innlegget der jeg lovte å (kanskje) aldri mer blogge om tid som flyr, bryter jeg løftet mitt. For her snakker vi om tid som VIRKELIG har flydd. Når yngstebarnet ditt, babyen din fyller 16 år, det er da du skjønner alvoret. Eller alvor og alvor, livets gang er vel et riktigere ord.

Lita og tannlaus, men frekk som få...

Interessen for kosmetikk og egenpleie kom tidlig.

En 16-åring som får gaver og frokost på senga, er ikke nødvendigvis helt klar for fotografering.

Men når man har begynt på selskapsforberedelsene, kan man aller nødigst la seg avfotografere.

Og mor har i dag laget pavlova for første gang. Sånn helt passe vellykket.

Pikebarnet er selvfølgelig blitt behørig feiret. Så voldsomt at far nå ligger helt utslått og "hviler" på sofaen. 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått for din datter.
    Hun er virkelig sweet 16 :-)

    Så trivelig å se litt liv her igjen. Er det vårfornemmelsen som påvirker skrivegleden tro?

    Tata...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, er så våryr atte! ;-) (Jeg vil, jeg vil, men får det ikke helt til...)

      Slett