3.8.08

Bursdag


Jaja, så var man unektelig ett år eldre. Pluss en dag...

Egentlig er det jo gøy å ha bursdag, men jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan det føles å ha passert "den magiske grensen" enda. Jeg har noen venninner som forteller at de ikke lenger synes det er så morsomt når noen spør dem om hvor gamle de er nå. Men egentlig føler jeg meg jo ikke noe anderledes, så jeg satser på at dette går greit, jeg! :o)

Dagen i går begynte selvsagt med frokost på senga. Med nystekte rundstykker, wienerbrød, te og avis. Og selvsagt gaver! Og for noen gaver! Av Linn og Ida fikk jeg litt utstyr til smykkelaging, av Pia litt scrappestæsj. Av min kjære fikk jeg fem røde, langstilkede roser, en nydelig ring i hvitt og gult gull, polariseringsfilter til kameraet mitt og billetter til "Ylvis III"! Yay!! :o) (Hørte også noe mumling angående en oval weekend. Muligens til Provence...?). I tillegg til dette gikk vi ut og spiste middag alle fem (noe vi forsåvidt var nødt til med det kjøkkenet vi har...) samt at jeg og min kjære dro på kino senere på kvelden. Selve feiringen av dagen er utsatt på litt ubestemt tid...


Fem langstilkede, røde roser. Så høye at jeg trodde
jeg måtte ut og kjøpe ny vase helt til jeg kom på en jeg hadde
stuet bort i kjelleren. Den passet perfekt! Fem røde roser betyr
forøvrig "jeg vil gjøre alt for deg" fikk jeg vite i går... ;o)
Ringen jeg fikk. I hvitt og gult gull med mange små diamanter.
Klarte ikke å ta noe fint bilde av den og fant ingen på nettet heller...

Av en god venninne fikk jeg en flott lykt. Og av jobben fikk jeg veldig overraskende en flaske champagne!

2 kommentarer:

  1. Og av sin kjææææære svigerinne og svoger..... absolutt INGENTING! Huff a meg!!! Trøsten min får være at: Ingen selskap - ingen gave ;-)

    SvarSlett
  2. Neimen hei!! Har du klart både å finne en blogg SAMT kommentert den?? Hehe, trodde til og med et lite øyeblikk at du muligens hadde opprettet en selv!! ;o)

    Trøsten min er at jo lenger jeg venter på gave - jo dyrere blir den?? :o)

    SvarSlett