31.12.12

Året som gikk

Da jeg skulle til å lage denne sedvanlige årskavalkaden, satt jeg og tenkte tilbake på året som var gått. Og jo mer jeg tenkte, jo mindre husket jeg. Og da jeg begynte å bla meg bakover i bloggen, ble vel egentlig mistanken bekreftet. For sånn bortsett fra et par usedvanlige triste hendelser samt en veldig fin Gotlands-ferie, tror jeg 2012 kommer til å gli inn i rekka som et relativt anonymt år da det egentlig ikke skjedde noen ting. Nå er ikke det nødvendigvis negativt. Kanskje er det akkurat 2012 jeg kommer til å se tilbake på med lengsel...

Uansett, vi kjører på med selvfølgelighetene:

Januar

Hu i midten ble hele 20 år!


Og jeg ble offisielt hekta på WordFeud.

(Mannen kom veldig seint, men utrolig godt i gang. Og er vel den eneste jeg veit om nå som fortsatt spiller konstant...)

Februar

Morsdag og sosialt samvær!

På dette tidspunktet var ALLE hekta på WF, bortsett fra Mannen som trolig surfet på Finn...

Mars
Fjortisen ble fjortis!


Bikkja nekta å bli med på tur.


Og vi hadde som alle andre(?) gulefest på jobben.


April

Det ble påske i år også.


Vi ble for en kortere periode hekta på DrawSomething.

(Unnskyld til alle jeg måtte ha ufullendte spill med...)

Mai

Vinteren var ikke helt over.


Nabolaget hadde kreative (og late...) unger!


Jeg kunne avsløre at jeg, da som nå, suger i Rumble/Ruzzle.



Jeg bakte kake i anledning en spesiell dag.


Og ulveavstamningen og jeg gikk tur i solnedgangen.


Juni

Mannen og jeg markerte at vi hadde holdt ut med hverandre i sånn ca. 25 år.


Jeg fikk ny sykkel!


Og jeg ble ergerlig på Cubus som begynte å selge luer og skjerf før sommeren hadde kommet i gang.


Juli

Og når vi sier juli, sier jeg bare: Gotland! Flott ferie på ei nydelig øy!


August

Fjortis og jeg dro på en av årets altfor sjeldne skogturer -


og jeg ble ørlite bitt av strikkebasillen. 

(Det er ikke et babysett som enkelte trodde, men et sett til hu på 24...)

September

Det er viktig å holde seg oppdatert på kultur, og da er ikke et besøk på Myggmuseet å forakte(?).


Og jammen meg klarte jeg ikke å få ei ny dille...


Oktober

Hu eldste ble 24!


Mannen gjorde kupp på loppemarked.


Og Heidi fikk kjeft av Blogger...


November

Mannen fikk movemberbart.


Og Heidi ble beskyldt for nesten det samme...


Desember

Og det ble jul i år!


Og med dette sier vi enkelt og greit:

Takk for det gamle!

6 kommentarer:

  1. Hehe! Fantastisk oppsummert. Eg får ikkje til slike kavalkader, eller har ikkje tid.....Kanskje fordi eg fortsatt spelar WF og Ruzzle, er på IG.(er på Pinterest, men har ikkje heilt fått til den greia.)
    Eg spelar gjerne WF og Ruzzle (du slår meg i Ruzzle, for der suge eg, ja! ) Eg har vore litt forsiktig med å sende invitasjoner, fordi eg trur at det berre er eg som fortsatt sitt kvelden lang med dette :)
    Ha eit riktig godt nytt år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Send meg en invitasjon og jeg er med!

      Et riktig godt nytt år til deg også! :o)

      Slett
  2. Har da skjedd masse morsomt i året som gikk hos deg :)
    Herlig collage !!

    Godt nytt år !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg synes 2012 var litt sånn - høøh... ;o) Satser på et festligere 2013! Godt nytt år! :o)

      Slett
  3. Herlig gjensyn, dette er du god på!

    Takk for 2012, håper du fortsetter i 2013 også ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gir meg aldri! Selv om det kan gå trådt! :o)

      Slett