15.11.08

Panikk 1

Jeg kjenner seriøst panikken krype oppover ryggen og knipe tak i nakken; i dag har jeg begynt på årets julehandel! Og etter å ha vært ute store deler av lørdagen, har jeg klart å bli ferdig med én (1) julegave. Skal vi se, da har jeg bare igjen noe sånt som en, to, tre, fir... mange gaver. Uff, egentlig synes jeg jo det er gøy å handle gaver, men mangler helt klart en plan for innkjøpene. Tror jeg må bruke kvelden til å skrive lister...

Dessuten, jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om 39 dager igjen til julaften er kort eller lang tid? Når det gjelder kjøkkenet vil jeg vel påstå at 39 dager høres innmari lite ut, men hvis jeg klarer å kjøpe én julegave pr. dag, så er jeg iallefall ferdig med dét i goood tid før julen ringes inn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar