18.7.17

One down, three to go!

Det er alltid rart det der med ferie. Tida går både veldig fort og veldig sakte. Og man har på samme tid gjort veldig mye og veldig lite. Allerede forrige mandag begynte jeg å få litt angst for at det snart var over, men i dag, ei uke seinere, klarer jeg å innse at jeg bare har unna gjort 1/4 av ferien. Jeg har altså hele tre uker igjen!

Når det gjelder feriemålene jeg har satt meg, kan jeg vel ikke si at de er helt i rute. Bortsett fra antall sette filmer. Der er jeg allerede i mål. Men, jeg holder forstatt på med den første boka, jeg har bare passert 10 000 skritt to ganger og manualene er brukt kun én økt. (Dårlige) jordbær er fortært én gang og melonen måtte hastespises før den ble dårlig. Så her er det altså stort forbedringspotensiale!

Men, noe vi har da fått gjort:

Vi har vært ute på en aldri så liten skogstur!

Vi KUNNE gått i denne retningen, men vi gikk til venstre i stedet...

Vi har OMSIDER fått olja kjøkkenbenken!

Nyolja og blank! Nå har oljen trukket inn og den er midre blank, men veldig glad! 

Og så har vi malt en mur blå:

Fargen er HELT umulig å gjengi på bilder...

Mannen mente at t-skjorta hans hadde samme farge som veggen. Det stemte selvsagt ikke! Men selv om t-skjorta ligner seg sjøl, ser jo veggen mintgrønn ut her!

Nei, veggen og t-skjorta har ikke samme farge!

Vi har vært kulturelle og vært på kunstutstilling:
Mannen ville se på et bilde av Kjell Nupen. Kunstverket henger til venstre for bildet her...

Jeg har gjenoppdaga en gammel favoritt: klikk og pek-spill!

The Book of the Unwritten Tales, - godt, gammaldags eventyrspill!

Vi har spilt badminton:

Når badmintonballen er større en racketten!

Og fått testa det nye tørkestativet

En gang i tida var mannens truser svarte. Og grå. Og blå...


Mulig dette ikke helt kan sammenlignes med alt det fantastiske som spammes ut over face, insta og snap for tiden! Men hey, dette er ferien vår i år! Sånn er det bare...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar