1.1.17

Ett år seinere...

*prøver å late som ingenting*

Så var vi her igjen: nytt år og nye muligheter! 

2016 vil for mange gå inn i historien som et "annus horribilis". For egen helt personlige del har året som har gått vært helt på det jevne. Derfor kan vi ikke gjøre annet enn å sette vår lit til 2017. Kan ikke påstå at jeg er helt klar ennå (jula har da vært fryktelig kort??), men prøver å samle i hop hjelpemidler som skal gjøre 2017 til en klar vinner! Eller noe sånt....

Dette må jo bare bli bra?


Riktig godt nytt år til den eller de som av en eller annen tilfeldig grunn skulle slumpe til å dumpe innom bloggen min! Og så ses vi igjen om - ett år? 



Heidi - en frafallen blogger(?)

9 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg og dine kjære! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig godt nytt år til deg og dine også! :)

      Slett
  2. Godt nytt år. Blogge kun hver 1. januar går jo også an. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja, ikke sant? Jeg HÅPER jeg skal klare å blogge mer, men så får vi se, da... ;)

      God nytt år til deg også! ^^

      Slett
  3. Hei.
    Fint å se at man kan være på litt avogpåfallen..det er jeg også.
    :-) Godt nyttår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja, det funker visst utmerket! Riktig godt nytt år til deg! ^^

      Slett
  4. Vi er tydeligvis flere som har tidsfordriv i massevis og mye morsomt å velge mellom.
    Jeg har ikke sett innlegget ditt før nå og det betyr at jeg har vært nokså fraværende i lang tid.
    For jeg er snar om å finne frem til bloggen din når jeg er innom. :-)

    I samme stund vil jeg ønske deg og dine en riktig så god og begivenhetsrik 17.mai.

    SvarSlett