12.7.15

Ferietid!

Sånn, da er man godt og vel uoffisielt i gang med ferien. Offisielt begynner den egentlig først i morgen. Og i år må jeg si at jeg er blant dem som heier på hjemmeferie!

Nå skal det ikke påstås at det er helt frivillig, men når både Mannen og tenåringsdatteren har lagt planer som ikke inkluderer meg, så blir det sånn i år. Og i den sammenheng bør nevnes at vi har relativt store og felles planer til høsten, så direkte synd på meg er det ikke. Selv om det må innrømmes at jeg i korte øyeblikk har følt meg en smule både snytt og snurt. Men bikkja og jeg skal holde fortet, vi! Gå lange turer, spise bare sunn og god mat, fråtse i filmer, serier og bøker. Strikke litt, rydde litt, planlegge litt. Og sikkert få til en liten opplevelse hist og her. Dette skal bli så bra! Og kanskje akkurat det man trenger i år!

Bikkja og meg mot røkla!

1 kommentar:

  1. Herlig bilde! Det blir hjemmeferie på oss også i år. :)

    SvarSlett