14.6.14

Det var vår - og det ble sommer...


Alla dessa inlägg som kom och gick, 
inte visste jag att det var bloggen.
                                  Fritt etter Stig Johansson


Jeg trodde jeg var inne i en god steam, men steamen var visst ikke så god allikevel!

Jeg hadde for eksempel planer om å skrive litt om flom:


Men få dager seinere var flomfaren over:


Jeg burde absolutt funnet på noe å skrive om Marius:


Eller om det å bestige høye topper:
(uten å avsløre at de ligger få meter over bakkenivå)


Jeg kunne jo vist fram loppegaver fra jentene til mor og far:


Eller loppisfynd jeg har gjort selv:
(som jeg har litt uklare planer om hva jeg skal gjøre med...)


Jeg burde jo dokumentert mitt første(!) møte med sushi:


Og kommet med en bokanbefaling eller to:


Jeg burde ha skrevet litt om hage og vist fram før- og etterbilder:
(men foreløpig har jeg visst bare før-bildene...)


Jeg hadde iallfall store planer om å skrive litt om årets feriemål som begynner på Po:


Og om fritidsaktiviteter som begynner på pi:


Og ikke å forglemme skattejakt for voksne:


Men vaffelspising, dét hadde jeg ingen planer om å skrive noe om:


Så får vi se da. Noen av temaene er utdaterte. Andre kommer jeg definitivt tilbake til!

So long!



4 kommentarer:

  1. Typisk! Kjenner det så godt igjen. Noen ganger har en fluss med idéer til temaer, men så stopper det likevel opp. Å skrive mange for så å spre publiseringen utover flere dager er jeg ikke så god på. Tipper vi er flere som har det sånn.

    Lykke til med hageprosjektet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, takk! Hageprosjektet trenger virkelig lykkeønskeninger!

      Slett
  2. Herlig Heidi !

    Jeg har også masse jeg gjerne ville skrevet om, men det blir bare enkelte innlegg som blir skrevet, dagene går så altfor fort unna, så da velger man det man vil mimres :)

    God ferie når den til tid kommer !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, like så! Ferie kommer snart! :-)

      Slett